reflecterende overlays op de bovenkant

This is our main discussion forum...post anything that relates to bowhunting or archery.

reflecterende overlays op de bovenkant

Postby Banning on Fri Jan 18, 2019 12:35 am

Je kunt deze schoenen nog steeds krijgen tot 300-500 mijl als je licht en effici?nt bent met je landing. Misschien Nike Air Max 2017 Womens 200 - 300 mijl als u erom bekend staat dat u tijdens het hardlopen een beetje gaat schuiven.

Naast de rubberen dop en Resaylte-schuim zit er een grote opening in de buitenzool. Deze opening legt een Delrin (type kunststof) middenvoet-stabiliteitsplaat bloot.

Zoals ik in mijn eerdere beoordeling van dit model al zei, is de Delrin-plaat er gewoon om te voorkomen dat de schoen te veel buigt. Waarom Delrin? Het is een synthetisch polymeer dat bekend staat om zijn stijfheid, sterkte en slagvastheid.

En Skechers hield deze buitenzool identiek aan de vorige versie, en hield de gimmickachtige nep-koolstofvezel overlay op de delrinplaat.

Als je middenvoetaanval hebt, zullen deze schoenen je goed passen. Skechers noemt het "M-Strike? Technology", wat een middenvoetaanval bevordert.

Het is niet een reeks nokken die een middenvoetaanval Nike Air Max 270 Hombre bevorderen (zoals je ziet op Newton-hardloopschoenen), maar eerder een combinatie van een Adidas Zx 750 Womens zachte ronding van de buitenzool om een ??middenvoetaanval aan te moedigen, en een zoolmateriaal om de energie van landen op de grond te absorberen. middenvoet.

Hielstrikers moeten deze schoen waarschijnlijk vermijden. Er zijn geen speciale "crashpads" of schuimstofinzetstukken bij de hiel om hielproblemen te absorberen.

Een kort woordje over de binnenzool: hij is vastgelijmd. Dit maakt de schoen een ideale kandidaat voor sockless runners, omdat de binnenzool niet onder je zwetende voeten rondslingert.

Ik ben zelf geen sockless runner, maar ik heb nog steeds een run gedaan in deze jongens zonder sokken en ik kan zeggen dat het niet zal teleurstellen.

De binnenzool voelt solide aan, de hielbeker is zacht op de blote huid en de overgang van de bovenkant naar de zool voelt vrij zacht aan op mijn voeten.

Wat vroeger mijn grootmoeder Nike Internationalist Femme zei dat ik moest doen als ik me verveelde, is nu wat Skechers hun boventoon noemt. GOknit. Hah, oké, mijn grap is niet zo slim.

De marketing van Sketcher is echter ook niet, ze lijken volgelingen te zijn in deze trend van het toevoegen van gebreid bovenmateriaal aan schoenen. Nike heeft Flyknit, Adidas heeft Primeknit en nu heeft Skechers GOknit.

Een volger zijn maakt je product echter niet minderwaardig! Deze GOknit is meer emulatie dan imitatie; het is echt leuk en niet gimmicky.

Het GOknit-bovenwerk bestaat meestal uit één stuk stof dat varieert in kleur en textuur zonder dat er verschillende stukken stof zijn genaaid. Dit wordt bereikt door een ingewikkeld breiproces dat de draadafstand en -dichtheid varieert.

Het eindresultaat is een flitsende en duurzame bovenkant waarvan ik denk dat het waarde toevoegt in vergelijking Adidas Zx Flux Femme met de vorige versie. Er zijn slechts een paar kleine reflecterende overlays op de bovenkant en vage Skechers-logo's aan beide zijden van de middenvoet.

Over alleen de materiaalkeuze in het bovenste deel van het vorige model is de dunne tong.

Skechers versterkte hun vetersysteem met een dunne plastic overlay en stof "underlay" rond de oogjes en trimmen die structuur en ondersteuning bieden aan het vetersysteem.

Een persoonlijke klacht die ik heb met het vetersysteem, is dat ze niet de elastische veters omvatten zoals ze deden in hun vorige model.

Ze hebben wel een tweede paar veters, maar alleen in een andere kleur. Ik vond de elastische veters leuk en wenste dat ze deze optie als optie in deze versie hadden.
Banning

Re: reflecterende overlays op de bovenkant

Postby koank on Fri Jan 18, 2019 4:22 am

tidur, lapar, lelah setelah tiga pasang siswa daripaini ke 15
pusat plat astm516 70
pusat plat boiler
pusat plat hardox
pusat plat hb 400
pusat plat high strenght
pusat plat high tensile sm490 yb
pusat plat high tensile sm490ya
pusat plat kapal