versterkt en de stiksels niet voelbaar

This is our main discussion forum...post anything that relates to bowhunting or archery.

versterkt en de stiksels niet voelbaar

Postby Banning on Fri Jan 18, 2019 12:51 am

Het bovendeel is waar deze schoen echt schijnt. Het bovenste deel van AIRMESH is een prachtige toevoeging aan dit aanbod. Deze technologie zorgt voor voldoende lucht in de schoen om oververhitting te voorkomen.

Het hield echter nog steeds genoeg buiten, zodat je niet bevriest op de lange, koude afdalingen. De binnenkant van de bovenkant heeft een prachtige Nike Air Presto Femme inlegzool die helpt om je voeten comfortabel te houden.

De rest van het bovendeel is heel traditioneel. Inclusief enkele zeer stijve overlays die helpen uw voet op zijn plaats te houden.

Het vreemde is echter dat Mizuno niet heeft gekozen voor een naadloos bovenwerk. De inlegzool zorgt voor irritatie die je door de naden zou kunnen hebben veroorzaakt.

De totale pasvorm van de upper is geweldig. Het is smal waar het moet zijn en breed in de toebox. Het gevoel van het bovendeel is ondersteunend, maar ook bevrijdend. Dit was het helderste hoogtepunt van de schoen.

Mizuno Wave Prophecy 5 Conclusies
De Wave Prophecy kopen is een behoorlijke investering, en eerlijk gezegd weet ik niet dat het een investering is die ik graag zou willen doen. De bovenkant van de schoen was een droom en voelde beter dan bijna elke andere bovenkant www.kennelcustoms.co.uk waar ik in ben gerend.

De enige eenheid was echter een complete teleurstelling. Zoals ik al eerder zei, was ik echt verrast door hoe hard de impact was voor mij tijdens het hardlopen in deze schoenen. Ik merkte dit vooral toen mijn benen al moe waren.

Na een paar weken van een hogere kilometerstand dan mijn benen gewend waren, werd dit gevoel net meer benadrukt toen ik erin liep.

Voor $ 220, kan ik niet zeggen dat dit een schoen is die ik aan een koper zou aanraden. Ik heb in andere 'top van de lijn'-hardlopers gelopen en zou zoiets als een Brooks Glycerin of een ASICS Nimbus kopen voordat ik daarvoor ging.

De Wave Catalyst kwam tot mijn verrassing in november vorig jaar. Mizuno schudt al een tijdje hun stabiliteitsopstelling, maar met de ondergang van de Wave Elixir in 2014 wist ik niet zeker of we een lichtgewicht stabiliteitsschoen al in 2016 zouden zien.

Welnu, hier komt de katalysator om te laten zien dat ik nog steeds elk jaar verrast kan worden. Deze schoen ziet naar mijn mening zijn meest directe concurrent in een andere Japanse schoen: de Asics DS Trainer.

Laten we de schoenen van dichterbij bekijken, laten we het dan hebben over de rijimpressies.

Bij het unboxen voelt de Wave Catalyst heel traditioneel aan. Het ziet er goed uit, met een soort van vlam-ge?nspireerde webbing meestal op Adidas Superstar Damen de laterale kant.

Ik ben geen grote fan van de specifieke schaduw van Rood, mijn monster kwam naar mij toe ("Chinees Rood" genoemd), maar beide andere beschikbare opties (Blauw / Geel en Zwart / Groen) voor Heren zijn vrij lieflijk.

Laat me dit uit de weg ruimen: de bovenkant van de katalysator is niets om over naar huis te schrijven - maar het is niet noodzakelijk een slechte zaak.

Met een typische Mizuno-pasvorm voelt het bovenste deel mooi verpakt in het middengedeelte van de schoen, waardoor er een goede beweging is voor de tenen en een veilige, vergrendelde hiel. De tong is zacht en breed met mooie demping.

Het gebruikte mesh is zeer ademend, maar een verstandig gebruik van overlays zorgt ervoor dat het bovenwerk zijn vorm en positie behoudt (wat een must is in een stabiliteitstrainer) en het wordt op een vrij slimme Nike Air Max Command Damen manier uitgevoerd. Aan de zijkant (buitenkant) worden de overlays eenvoudig aan het bovenste gaas vastgelast. Maar aan de mediale (interne) kant zijn het eigenlijk congruentere stukken TPU-materiaal en zijn aan één kant aan de oogleden genaaid en gaan helemaal rond en onder de hiel aan de andere kant - om de voet stevig vast te zetten.

De overlays aan de mediale / hielkant storen de loper niet, omdat deze in een deel van de schoen is geplaatst waar het gaas toch is versterkt en de stiksels niet voelbaar zijn op de voet.

Dus - wat is mijn mening over het bovendeel?

De pasvorm is fantastisch, maar het bovenwerk is ook het enige deel van deze schoenen met een klein klagen voor mij: het stikwerk van het Runbird-logo op zowel de laterale als de mediale kant van de schoen is zeker voelbaar tijdens het lopen zonder schoenen.

Hoewel Nike Internationalist Mujer dit iets is dat ik een paar jaar geleden niet zou hebben gedaan - het bovenwerk is nu zo perfect dat ik de sokken in mijn runs ben gaan graven (tenzij het weer koud is) en ik begon te merken wanneer een upper comfortabeler kon zijn dan het is terwijl ik geen sokken draag.

De overlay over de toebox is een ander gebied waar ik geen grote fan van ben, maar afgezien van het 'grappig' voelen tijdens het lopen, gaf het me nooit problemen tijdens het hardlopen dus allemaal goed daar.
Banning

Re: versterkt en de stiksels niet voelbaar

Postby koank on Fri Jan 18, 2019 4:24 am

abinet di bawah ruang bawah tanah matershiny listrikini ke 18
pusat plat stainless ss316
pusat plat sumihard
pusat round bar besi aisi 440s45c
pusat round bar scm440
pusat steel rail
pusat steel sheet pile
stockis plat hardox
stockist plat astm a285 c