deel zich door de schoen heen werken

This is our main discussion forum...post anything that relates to bowhunting or archery.

deel zich door de schoen heen werken

Postby Banning on Fri Jan 18, 2019 1:10 am

Hoewel het niet de top van de lijn is voor Mizuno, heeft het bedrijf deze schoenen verpakt met veel van hun technologie. De Hitogami concurreert rechtstreeks met bands als Brooks PureConnect, Saucony Kinvara en Salming Speed.

Met zijn lage Nike Air Pegasus 89 Womens stack en snel gevoel, laten deze schoenen je toe om het pedaal naar het metaal te duwen en zware workouts te doorstaan.

Bij het uitpakken van de schoenen, werd ik getroffen door het levendige blauw van de schoenen en de agressieve blik voordat ik ze aantrok.

Met mijn eerste slijtage van de schoenen, voelde ik me volledig verbonden met de grond en had een geweldig gevoel van elke oppervlakte die ik doorkruiste.

Ze zijn niet erg schokdempend, wat leidt tot een snellere loopsnelheid. Ze maakten indruk op me met hun eerste vertoningen.

De Hitogami biedt een verscheidenheid aan Mizuno-technologie in de enige eenheid. Namelijk het gebruik van Wave-technologie - hoewel zeer licht - en de U4ic-middenzooltechnologie om de impact van uw pas te dempen.

Deze technologie?n zijn gemaakt als hulpmiddel bij het natuurlijke looppatroon en Nike Air Max 95 Femme de omzet van een hardloper. De lichte opleving in de toebox van de zooleenheid helpt u om door uw pas te gaan en u voort te stuwen.

Hoewel het lang niet zo agressief is als de New Balance Vazee Pace, zal het nog steeds helpen.

Mizuno gebruikte geblazen rubberen zoolpads om grip op de weg en duurzaamheid voor een hoge kilometerstand te helpen. Ik zet 80+ miles op deze schoenen en ze hebben nog steeds dezelfde integriteit als toen ze uit de doos werden getrokken.

Deze duurzaamheid was in eerste instantie onverwacht, maar na behoorlijke kilometerstand lijkt het rubber nog steeds dezelfde grip te hebben als op de eerste dag.

Terwijl je op een beton, baan of loopband bent, is de Nike Air Max 270 Femme rit van deze schoen soepel en responsief. De flexibiliteit en lage stack van de demping waren echter ook een van de grootste minpunten bij deze schoen.www.fabiorotaconti.it

Zodra ik ze van het beton verwijderde, zelfs op goed onderhouden gebroken grind, bood de schoen niet genoeg bescherming om de run prettig te maken.

Ik hou ervan om een ??goed grondgevoel te hebben, maar wanneer dat verandert in het voelen van elke individuele rots - en punt van een rots - terwijl ik ren, dan is het grondgevoel te ver gegaan.

Het bovenwerk biedt een zeer ademend en ondersteunend gevoel. Met behulp van Mizuno's AIRmesh-technologie laat het bovenste deel zich door de schoen heen werken en houd je je voeten koel tijdens je training.

Het nadeel van deze functie is dat op runs in de regen of sneeuw, mijn voeten de run erg nat maakten.

Met een bijna naadloos www.wahlvieh.debovenwerk zijn er geen irritatiepunten die ik tijdens mijn runs voelde. Een ding om in gedachten te houden met dit bovenwerk is dat ze zijn ontworpen om Nike Air Max Thea Damen strakker te zijn.

Zoals bij de meeste speedtrainers hebben deze schoenen geen erg brede toebox, maar houden ze in plaats daarvan een constante ondersteuning en druk aan de bovenkant.

De hiel voelt zich opgesloten in de goed ontworpen hielkom en de schoen versmalt van daar, tot hij iets naar de toebox springt.

Mijn voet voelde volledig opgesloten door de middenvoet, maar bovendien voelde ik mijn tenen opgesloten tijdens de duur van mijn run.
Banning

Re: deel zich door de schoen heen werken

Postby koank on Fri Jan 18, 2019 4:24 am

koank

Return to Bowhunting