det kommer til fitness

This is our main discussion forum...post anything that relates to bowhunting or archery.

det kommer til fitness

Postby lasky1994 on Wed Jul 18, 2018 11:51 pm

Det er sv?rt at snakke dig selv med at k?re hurtigt, n?r det fryser udenfor, Nike Air Max 90 Femme men der er en flipside til det: Det er den perfekte tid p? ?ret at opbygge en fitness base for resten af ??din tr?ning. Uanset om du vil k?re en maraton, s? du skal opbygge dine lange k?rsler, eller du er efter en 5K PB, har du brug for den lave intensitetsopbygning, f?r du kan begynde at rippe ind i intervals?t. S? g? ud, beundre landskabet, snak med en l?bende kompis, mens du g?r, og se derefter tilbage p? en m?neds tid og indse, hvor st?rk du er blevet.

V?re i stand til at bruge alle vores fantastiske Nike Air Max Jewell Femme lag
M?ske er du en sparsommelig l?ber, eller en smule fastgjort til kontanter - i s? fald kan du springe over dette punkt. Nogle af os er dog lidt afh?ngige af at k?be smukke l?bekit, fra overd?dige merinouldbaselayers til skarpe, monterede jakker og sindsbj?lker. For det meste af ?ret, uanset hvor meget du vil elske at b?re det, forbliver de fleste af disse varmere ting bare Adidas Superstar Damen Gold i bunden af ??skuffen. N?r alt kommer til alt, opvarmer du temmelig hurtigt, n?r du k?rer. Men i dybden af ??januar, n?r du g?r ud i under-nul temperaturer mindst en gang om ugen, kan du bringe det hele ud - p? en gang! Der er ingen bedre f?lelse end at vide, at du er klar til at tage p? elementerne.

HAR MERE ENERGI
Det ville v?re nemt at dvale fra oktober til marts, da lavere niveauer af sollys f?r os til at f?le os mere s?vnige. Running vil hj?lpe dig Nike Air Max Tavas Dam med at holde fast i din energi gennem de m?rkeste m?neder - is?r hvis du klarer den ulige frokosttid for at posere noget vitamin D, n?r solen er p? sit h?jeste. Selv i m?rke vil du f? et skud i armen, der hj?lper dig med at f?le dig stimuleret hele dagen lang. Hvad venter du p?? Nylige unders?gelser har vist, at en lille overb?renhed m?ske ikke er s? d?rlig for dig som du tror. Is?r n?r det kommer til fitness, er det blevet h?vdet, at nogle af de ting, du ?nsker mest, s?som chokolade, r?dt k?d og ost, kan hj?lpe med at overbelaste resultaterne. "Hvad du spiser kan give dig den ekstra kant, hvis du er en konkurrencedygtig atlet," forklarer ern?ringseksperten Shona Wilkinson "Det kan ogs? g?re det nemmere for dig at g?re bestemt motion, hvis du bare arbejder for at holde dig i form." Med dette i sind, her er vores guide til Adidas Tubular Femme overb?rende f?devarer, der kan hj?lpe med at skifte din fitness op et gear. Gode nyheder til chocoholics! Resultater fra en nylig unders?gelse fra Kingston University, der chartrede aerobic ydeevne, viste, at epicatechin (en af ??de vigtigste flavanolantioxidanter, der findes i kakaob?nnen), ?ger nitrogenoxidproduktionen i kroppen, hvilket g?r det muligt for motionister at bruge mindre ilt ved udf?relse af cardio og hj?lper dem med at d?kke en st?rre afstand p? mindre tid. Resultaterne var baseret p? at indtage 40 g m?rk chokolade dagligt over en periode p? to uger. "Chokoladem?lk er desuden t?nkt som en god drink til at hj?lpe med motion - b?de f?r og efter, da det er h?jt i kulhydrater og protein. Det giver ogs? hydrering og nok sukker fra chokoladen til at give dig et slag af energi, "forklarer Wilkinson.
lasky1994
 
Posts: 109
Joined: Fri Jun 08, 2018 4:02 am




Return to Bowhunting

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests

cron